Thursday, February 3, 2011

FOUR

Hey guys ! ! ! Macam mane dengan hari-hari korang? ok? Kalau ok, bagus ! Korang semua pernah tengok Fantastic Four tak? Mesti pernahkan? Ni nak habaq mai ni tapi jangan kecoh-kecoh na... Aku kan masa kat Melaka dulu pernah jumpa budak berempat ni. Fuhh ! ! ! Macam tak percaya je tapi serius aku dapat jumpe dieorg. Kalau tak percaya tengok gambar-gambar ni, bukti yang aku jumpa dengan dieorg.








Hah ! Skang caya tak? Kan da cakap, aku memang jumpa dengan dieorg. Inilah 'FANTASTIC FOUR' yang aku jumpe tu...herherher...Korang taw power baru dieorang apa? Huih ! Hebat ! ! ! Power dieorang ialah petah bercakap. Pergh ! Cakap tak berhenti-henti, bagaikan peluru menusuk ke dalam telinga. Hehehehe. Okayla, jumpa lagi nanti.

Terima Kasih.

3 comments:

Mag said...

all of you.. pakai style lah... cool.. tapi, background ja.. x pa.. anda buleh edit.. hehe.. anyway.. entry anda cool lah!.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Onani (melancap) - Adakah Normal?
Cara cepat tingkatkan traffic
(menarik) Kisah Tan Sri P.Ramlee Terbongkar!
Skuad MALAYSIA berjaya Benam CHELSEA 3 - 0 
Mari lah ROGOL saya!

Nisa Kay said...

whaaaaa thankss syazwan :D

Syazwan Husaini said...

Magrib: Thanks bro,senang2 singgah lg ye..

Nisa A: Sama-sama kay..huhuhuhu